https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Κάθε χίλια χρόνια.

 Με την καληνύχτα μου...

-Κάθε χίλια χρόνια θα δεις το φεγγάρι,

με άλλο χρώμα την λάμψη του να δίνει στα άνθη των βουνών...και κοίταξε να θυμηθείς...ευχή απο καρδιάς να δώσεις..

για κείνους που πονούν  και δεν το μαρτυράνε...

Μαγεμένη από τα λόγια της,την φωτιά να παιχνιδίζει στο τζάκι  με τους μυστηριώδεις ίσκιους να ταξιδεύουν στους τοίχους και στο ταβάνι της κάμαρας...

κάθισα στην αγαπημένη μου θέση,στο πρεβάζι του παραθύρου..το γερό πέτρινο ψηλοτάβανο σπίτι μας είχε πολύ φαρδιούς τοίχους.

Κοιτάζοντας μέσα απο το τζάμι στης νύχτας την σιγαλιά,

 είδα το φεγγάρι να φωτίζει τα λουλούδια του κήπου μας με χρώματα παράξενα...ζωγραφισμένα...ξωτικά.

Τι να πρωτο ευχηθώ Θεέ μου...μια βραδιά δεν φτάνει...Γ.Μαραβέλη 7/10/14.

4 σχόλια:

  1. Δυστυχως το φεγγάρι το βλέπω μ9νο στο κτήμα πια. Εδώ στο τσιμέντο χάνεται λες και δεν θέλει το ίδιο καν να φανεί. Καλημέρα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλη μου εχεις δίκιο.Αλλη η χάρη του στην πραγματική φύση.Καλό ξημέρωμα.!!

      Διαγραφή
  2. Γιούλη μου, υπέροχο! Πολύ όμορφες στιγμές δοσμένες από τον λυρικό σου λόγο.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...