https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

Μόλις κερδίσω το λαχείο.

 Καλό βράδυ, οι φωτο απο τα Γιάλτρα της Αιδηψού, την γενέτειρα μου,οι γονεις μου απόκριες το 1958,με την μαμα να φοραει την νυφική ενδυμασια της πεθερας της,ρομαντικό δείπνο και το περιοδικό ΠΡΩΤΟ..!!

-Καθε που ακούω για τζακ ποτ,ο νους μου τρέχει πολύ πίσω,καθώς άκουγα τον παπού μου να ονειρεύεται...

...Μόλις κερδίσουμε το λαχείο,θα πάμε να σε κεράσω ενα ρομαντικό δείπνο,

:Γιάλτρα Αιδηψού,ηλίου βασιλεύοντος.

Απο κείνα που βλέπουμε στα περιοδικά..Σε ακριβό εστιτόριο και όλοι οι σερβιτόρι να τρέχουν να μας εξυπηρετήσουν..και ..

Και μετά.. λέω να επισκεφτούμε τον φίλο μου απο τον στρατό τον Νικόλό.

Είναι απο τα καλύτερα παιδιά του Ορχομενού.

Οι γονεις μου απόκριες τις 23/2/ 1958.

Γνωστή οικογένεια.Θα πάμε και στην χώρα να σου ψωνίσω ρούχα.

Και κομπινεζόν.Είδα κάτι πανέμορφα τις προάλλες στο περιοδικό 'Πρώτο',

με κάτι Γαλλικές δαντέλες απο κάτω..να δύο πιθαμές.


Εσώρουχα ,χρειάζεσαι εσώρουχα,Θα με κάνεις ρεζίλι με τις παλιαρούτες που φοράς.

Να πεις ότι δεν σου ψωνίζω.?

Τι χούι είν'αυτό που έχεις.?

Να βολεύεις στην ντουλάπα όλα τα καινούρια ρούχα και να γυρνάς με τα μπαλωμένα.?

Έλεος με κάνεις να ντρέπομαι.

Εγώ με την ρεπούμπλικα και το κουστούμι κι εσύ με τις παλιατσαρίες.

Και τι δικαιολογία είναι αυτή που λές κάθε που σε μαλώνω.?

Τι θα πεί ''ξέρω 'γώ,να έχω για του χρόνου.?

Ποιου χρόνου.?Είμαστε παντρεμένοι 50 χρόνια. (Γ.Μαραβέλη).

Υ.Γ δικο μου.

Ολοι τους  πια δεν ζουν.Πέρασαν στην αιωνιότητα.Ζωντανές μένουν μονον οι αναμνήσεις.Οσα έλεγε ο παπούς τα θυμάμαι σαν να'ναι τώρα.

Η γιαγιά έχοντας το σύνδρομο του "40,αποθηκευε και τρόφιμα και ρούχα.

Τα φορέματα δε και τα κουστούμια του παπού,ήταν μέσα σε νάυλον μεγάλες σακούλες,να μην σκονίζονται.

Επίσης 


Θυμάμαι να ξεφυλλίζω μικρούλα τα περιοδικά ΠΡΩΤΟ που αγόραζε ο παπούς κάθε που πήγαινε στα Λουτρά.(Λ.Αιδηψου).

Και αφου τα διάβαζα,έκοβα προσεκτικά με το ψαλιδάκι του τις φωτογραφίες απο γλυκά και φαγητά,κολλώντας τες στο τετράδιο μου κι αντιγράφοντας καλλιγραφικά τις συνταγές..!!!


Υ.Γ 2ο:Το 1960 ο εκδότης Νάσος Μπότσης εγκαινιάζει το περιοδικό "Πρώτο" , το οποίο αρχικά ξεκίνησε ως εφημερίδα και πολύ γρήγορα μετατράπηκε σε περιοδικό. Το περιεχόμενο του , όπως και όλα τα περιοδικά της εποχής , γυναικεία , καλλιτεχνικά , μυθιστορήματα , συνεντεύξεις κτλ. Το "Πρώτο" διοργάνωσε πολλές κρουαζιέρες για τους αναγνώστες του με συνεπιβάτες γνωστούς καλλιτέχνες της εποχής. Επίσης για κάποια χρόνια διοργάνωσε και τα Καλλιστεία στην Ελλάδα. Η μέρα κυκλοφορίας του ήταν η Παρασκευή. Φήμες λένε πως ο εκδότης Νάσος Μπότσης ήταν ερωτευμένος με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και πως ίδρυσε αυτό το περιοδικό μόνο και μόνο για να τη στηρίξει και να τη βοηθήσει στην καριέρα της.

7 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πάρα πολύ το σημερινό σου νοσταλγικό ταξίδι πίσω στο χρόνο. Με τα Γιάλτρα με συνδέει μια διαμονή ενός Σεπτέμβρη όταν πήγα τη μητέρα μου για λουτρά στην Αιδηψό. Την θυμάμαι ακόμα και την αγαπώ γιατί είναι πανέμορφη. Τα περιοδικά της εποχής ε; Μια ολάκερη πανδαισία δημιουργίας καλή μου φίλη.
    Με γέμισε συναισθήματα η σημερινή σου ανάρτηση λοιπόν.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσε.Αλλωστε αυτος ειναι ο στόχος.Να καταφέρνουμε να γεμιζουν συναισθήματ οι αναγνώστες των γραφων μας.Καλή εβδομάδα και για σενα.

      Διαγραφή
  2. Να ξέρεις τι μου θύμησες γλυκιά μου..το "Πρώτο" ήταν το αγαπημένο μου περιοδικό, δεν έχανα ούτε ένα τεύχος. Λοιπόν γύρω στο 1963 μαθήτρια Γυμνασίου έλαβα μέρος σε ένα γιαγωνισμό του για την συγραφή χρονογραφήματος. Πήρα το πρώτο βραβείο και μία πρόταση να γράφω 1 κάθε εβδομάδα με αμοιβή 500 δρχ το ένα. Πράγματι έγραψα για 3 χρόνια και κάπου.. σε ένα από τα σεντούκια μου υπάρχουν τα τεύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα φιλη μου,ειχα την εντυπωση πως σου ειχα απαντήσει.
      Τι ωραίες αναμνήσεις. Απο μικρή τοχες με την γραφή. Και φαντάζομαι την χαρα σου.!!!

      Διαγραφή
  3. 🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...