https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ 2021-2022

 Καλημερα σας..καλές γιορτές σας εύχομαι,με υγεία,ευημερία και αγάπη.!!!!

Όμορφη μέρα.. κρύο πολύ.. .

Άνθρωποι πολλοί,θλιμμένοι.. παγωμένο χαμόγελο μιας πικρής ζωής.. .

Μα μέσα στην ψυχή η ελπίδα ποτέ δεν θα πάψει
ζεστή μερα να ελπίζει και να καρτερεί.
Θέλω να χαθώ στην ανάλαφρη
απεραντοσύνη σου...γαλανή ομορφιά μου...
να γίνω ενα κάτασπρο...
διάφανο φτερό ελπίδας άγγελέ μου...!!!!!!!
                                                       ΕΥΤΥΧΕΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ  2022

8 σχόλια:

  1. Ευχές και από εμένα για καλές γιορτές και ευτυχισμένο ένα νέο χρόνο. Καλά να περάσετε Γιούλη μου με υγεία και χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου,ευχομαι και για σας ότι καλύτερο.Ας ειναι αυτή η χρονιά,ποιο απλώχερη σε ολα.

      Διαγραφή
  2. Καλές γιορτές με υγεία και χαρά. Να περάσεις υπέροχα. Το νέο έτος να φέρει φως στις ζωές μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρινα.Χρονια πολλά.Αντεύχομαι,για ότι καλό κι επιθυμητό.!!

      Διαγραφή
  3. Ολόψυχες ευχές για καλές γιορτές με κάθε όμορφη στιγμή για σένα και τους αγαπημένους σου Γιούλη μου. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι οι ευχές όλων μας να φθάσουν στο σπιτικό σου φίλη μου. Υγεία, Αγάπη, Ηρεμία ψυχής και Ευκολία σε ότι θελήσεις να πραγματοποιήσεις. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεωργια μου καλησπέρα,χρονια πολλά.
    Εύχομαι άνεμοι ευεργετικοι να φέρουν ότι καρτερείς.Φιλιά πολλά.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...