https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Η ..θυσία της Τσικνοπέμπτης.

Εξω φυσάει και βρέχει ..η τσίκνα απο τα ψητά,

των...φυλακισμένων ..κορωνοανθρώπων απλώνεται παντού.

Τα ντελιβερι των ψησταριών έχουν παρει...φωτια. Ο Έλληνας, πάρτε το απόφαση. Είναι άλλη ράτσα. Επιβιώνει στα δύσκολα. Χαίρεται τις στιγμές. Εκει στο μπαλόνι μιας πολυκατοικίας, κάποιος κάνει την ιεροτελεστία της...θυσίας. Και το ευχαριστιέται μέσα στους καπνούς. Δεν είναι βλέπεις το ίδιο πραμα να ψήσεις στο ταψι της ηλεκτρικης κουζινας. Εδω...θα βγάλεις και τον...χρησμο. Αξία ανεκτίμητη.!! Μετα από ενα 12ωρο εξαντλητικο,επιστρεφω στο σπίτι με τα πόδια..εικόνες χαρούμενες αναζητώ ..πίσω απο το πέπλο της βροχης, της μνήμης..
-Η βροχή είναι ο αγιασμός του ουρανού
πάνω στην γή μικρή μου...μου είπε,
κοιτώντας με σεβασμό την καταιγίδα
που μαίνονταν έξω απο τα τζάμια του σπιτιού μας
...απαντώντας στην γκρίνια μου για τον παλιόκαιρο
...με αποστόμωσε και ...
να είναι αυτό που είπε κι έμεινε για πάντα χαραγμένο στα μύχια της ψυχής μου.?
Να είναι η τρελή αγάπη για την φύση και ότι μου χαρίζει η κάθε μέρα.?
Συνέχισα να μεγαλώνω και μυαλό να μην...αλλάζω. Υ.Γ:Τι θέλει αυτή μεσ'τη βροχή.? -Φωτογραφίζει 📷σαν τρελή.!! -Στιγμές θε να κρατήσει. Γιούλη Μαραβέλη Καλή χώνεψη σε όλους.!! Και του χρόνου.😘
(Σας αφιερώνω αυτό το άλμπουμ που έκανα στο
youtube https://www.youtube.com/watch?v=GUVT1NZtZPo&list=PLjgnwVXdClGdSjPPU1rZvAYtixCUpSU2P :https://www.youtube.com/watch?v=GUVT1NZtZPo&list=PLjgnwVXdClGdSjPPU1rZvAYtixCUpSU2P

4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Γιούλη! Και του χρόνου καλύτερα σαν άνθρωποι με αξιοπρέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιούλη μου εγώ θαυμάζω τις φωτογραφίες σου γιατί πάντα δείχνουν ότι δίνεις σημσσία στις " στιγμές" που θα μείνουν απόδειξη της ζωής γύρω σου. Για Τσικνοπέμπτη..δεν θα πω πολλά, τα έχω προσπεράσει αυτά τα..καθιερωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα φιλη μου.
    Ελα,τώρα,ποιος να ασχοληθει με την Τσικνοπεμπτη...εγώ χαιρομαι που περασες να με χαιρετησεις και να πεις εναν ομορφο λογο.
    Ετσι πράττω,με κατάλαβες.
    Δυστυχως χρονος δεν μου μενει,να ερχομαι κι εγω στα "σπίτια"σας.Ο αγώνας για επιβιωση μεγαλος.Φιλιά πολλά.!!🌷🌼🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...