https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2023

 Και η ελπίδα ανέβαινε... ψηλά μέσα στη νύχτα..

αφήνοντας με, με παράπονο μεγάλο.
Μου φάνηκε πως έχασα για πάντα όσα είχα
μοιάζει η ζωή μου όνειρο....
κρυμμένο μέσα σ’ άλλο.
Σε μια σελίδα μέσα στην καρδιά μου
που μέσα της μικρά πουλιά πετάνε..
έγραψα γι' αυτά που ήθελα και πήρα...
να τα κρατάω στα διάφανα όνειρά μου... 20/11/11
Υ.Γ. Πότε πέρασαν 11 χρόνια ούτε που το κατάλαβα.
Αλλάξαν πολλά από τότε.
Αλλάξαμε κι εμείς.
Καλή χρονιά φίλες και φίλοι.
Εύχομαι το 2023,να φέρει ότι μας στέρησαν οι άλλοι χρόνοι.

1 σχόλιο:

  1. Γιούλη μου καλή χρονιά με όλες μου τις ευχές, καλή μου φίλη. Πολύ όμορφο το ποίημά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...