https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

Άνοιξη.


 Πολλές πολλές αγωνιστικές καλημέρες.!!!

...σαν ερχόταν η άνοιξη...

της άρεσε να χάνεται με τις ώρες...

μέσα στην ανθισμένη θάλασσα των αχλαδόδεντρων..

την μάγευε να ξαπλώνει στο τρυφερό καταπράσινο χορτάρι,

να βάζει τα δύο χέρια σαν προσκέφαλο πίσω στον αυχένα

'και να παρακολουθεί απο κάτω ,

την ζωή μέσ'τ'ανθισμένα κλαδιά....

Τρελό πανηγύρι των μελισσών και των πουλιών...

αρμονία θεϊκή της  μουσικής της φύσης.!!

-Οταν ...μπορέσεις και περάσεις δίπλα απο ενα ανθισμένο δέντρο

..στάσου..

κλείσε τα μάτια και ακουσε,

μύρισε,λάβε..

Γιουλη Μαραβελη...19/3/2020

2 σχόλια:

  1. Με μια χαρακτηριστική ευλάβεια μυρίζουμε την άνοιξη μέσα απ' τις λέξεις σου, Γιούλη. Πολύ όμορφο καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Γιάννη.!!Μετά απο μήνες η απάντησή μου. Συγχώραμε. Τους χαιρετισμούς μου σου στέλνω απο την Χαλκίδα. Εύχομαι να είσαι καλα εσυ και οι αγαπημένοι σου.

      Διαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...