https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Συνάντηση.

 *Μόλις 'συναντούσε' τα σύννεφα στον ορίζοντα,

εκεί μέσα έτρεχε να κρυφτεί η ψυχή της.
Και καθώς το σώμα της απο μακρυά κλεφτές ματιές τους έριχνε,
γνωρίζοντας κάποιον καβαλάρη,κάποιο καράβι,κάποιο γνωστό πρόσωπο

αγαπημένο...χαμογελούσε με χαρά και προσμονή




Αυτά τα βαμβακένια σύννεφα τρελά παιχνίδια παίζουν,

κυνηγώντας την ,στην υπόσχεση της βροχής.
Γιούλη Μαραβέλη 18/12/14.
Φωτο:Απο την παλιά γέφυρα της Χαλκίδας...κοιτάζοντας την...ιχθυόσκαλα.

8 σχόλια:

  1. Σιγά-σιγά γνωρίζω τη γραφή σου. Και το φως που κρύβει στις λέξεις της. Μαζί με τις εξαίρετες εικόνες σου. Την καλησπέρα μου Γιούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα και καλώς βρεθήκαμε
    σε ανακάλυψα από το μπλοκ της αγαπημένης μας, Άννας!
    βλεπω πως ειμαστε και συμπατριώτισσες.
    θα χαρω αν ερθεις και εσυ στο σπιτικο μου: https://ekfrastite.blogspot.com/
    καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική.Χαίρομαι για την γνωριμία μας.!!!!
      Αλλα να είσαι κι Ευβοιώτισσα.!!Ακομη πιο πολύ.
      Μετα χαράς θα το κάνω.

      Διαγραφή
  3. Όμορφοι στίχοι, Γιούλη μου. Και η φωτογραφία από την αγαπημένη Χαλκίδα εκπληκτική. Τα σύννεφα στον ουρανό θυμίζουν πίνακα ζωγραφικής. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μια μου.!!!!
      Σε ευχαριστώ. Πάντα υπάρχει δικαιολογία για..έμπνευση.
      Φιλιά κι απο εμένα.

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με την φίλη Mia.
    Όμορφοι στίχοι που συνοδεύουν έναν...πίνακα ζωγραφικής!!
    Καλώς σε βρήκα Γιούλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...