https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Νέο σκαρί.




 Καλημέρα Χρονια πολλά.!!

Ας χαρούμε την τελευταία Κυριακή αυτού του χρόνου.
Με όποιες απώλειες κι αν είχε.
Την χθεσινή  βόλτα στην παραλία διπλα μου είπα να μοιραστώ μαζί σας.
Το γαλάζιο δινει δύναμη.Είτε βρίσκεται ψηλά στον ουρανό ,είτε απο κάτω του..στο νερο.!!

Και μαζί με αυτά,μια φωτογραφία απο την βάρκα ενός ψαρά με χιουμορ.!!


Ρουντολφ το ελαφάκι το..σκαρί του.!!
Και φωτογραφίες απο το καρνάγιο(ναυπηγείο)εδώ κοντά.



Κορασμένα και θαλασσοδαρμένα σκαριά,που τους δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία ταξιδιου.
Κάπως έτσι δεν είναι πολλές φορές και η ζωή των ανθρώπων.?
Καλύτερος παραλληρισμός δεν υπάρχει.



Συλλογιέμαι τους στίχους του αγαπημένου μας..του ιδιαίτερου Γιάννη Σκαρίμπα.
Σπασμένο καράβι..

Σπασμένο καράβι
να ‘μαι πέρα βαθιά
έτσι να ‘μαι
με δίχως κατάρτια
με δίχως πανιά
να κοιμάμαι

Να ‘ναι αφράτος ο τόπος
Κι η ακτή νεκρική γύρω-γύρω
με κουφάρι γυρτό
και με πλώρη εκεί
που θα γύρω

Σπασμένο καράβι
να ‘μαι πέρα βαθιά
έτσι να ‘μαι
με δίχως κατάρτια
με δίχως πανιά
να κοιμάμαι

Να ‘ναι η θάλασσα άψυχη
και τα ψάρια νεκρά
έτσι να ‘ναι
και τα βράχια κατάπληκτα
και τ’αστέρια μακριά
να κοιτάνε
δίχως χτύπο οι ώρες
και οι μέρες θνητές
δίχως χάρη
κι έτσι κούφιο κι ακίνητο
μες σε νύχτες βουβές
το φεγγάρι

Σπασμένο καράβι
να ‘μαι πέρα βαθιά
έτσι να ‘μαι
με δίχως κατάρτια
με δίχως πανιά
να κοιμάμαι.



-Μόνο που στην δική μου ιδιοσυγκρασια το καράβι αυτό πρέπει να τριφτει,να καλαφατιστει,να αντικατασταθουν τα σάπια κομμάτια του ξύλου του που οι τρικυμίες και η αλμύρα "έφαγαν",
να ξαναβαφτεί,η μηχανή να επισκευαστει και να αρχίσει πάλι τα ταξίδια του με αναπτερωμένο το ηθικο..!!!


5 σχόλια:

  1. Οι περίπατοι στην παραλία είναι κάτι το πανέμορφο και εξαιρετικό. Πόσο μάλιστα αν συναντάς παλιά και ξεχασμένα σκάφη με τις δικές του ιστορίες.
    Καλησπέρα Γιούλη. Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Γιαννη.
      Χρόνια πολλά.
      Ειναι σαν να συναντας εναν παπου στο καφενειο του χωριου.!!
      Καλη χρονια και για σένα να είναι

      Διαγραφή
  2. Ωραίες φωτογραφίες και όντως το γαλάζιο δίνει δύναμη. Αγαπώ πολύ τη θάλασσα και την έχω στερηθεί τη βόλτα κοντά της.
    Πιστεύω και εγώ ότι το σκαρί χρειάζεται καλαφάτισμα και επισκευή...συμφωνώ μαζί σου.
    Ωραίοι οι στίχοι του Σκαρίμπα
    Καλή χρονιά Γιούλη μου
    Να είστε όλοι καλά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αννα μου.
    Χρόνια πολλά.
    Για όλους μας έχει μαγική επίδραση η θάλασσα μας.
    Καλή χρονια και για σας.
    Φιλιά κι απο εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεμένο το μελοποιημένο ποίημα του Σκαρίμπα.. όπως και η θάλασσα που είναι δίπλα μου Γιούλη μου!!
    Πάντα όταν βλέπω να περνάν τα καράβια, οι βαρκούλες και ότι πλέει επάνω της ταξιδεύω νοερά μαζί τους...
    Τα καρνάγια αν είχαν μιλιά θα είχαν να μας πουν ατέλειωτες ιστορίες...
    Οντως το χιούμορ του συγκεκριμένου ψαρά δεν κρύβεται!!
    Καλή χρονιά να έχεις Γιούλη μου με υγεία και ότι άλλο εύχεσαι να σου φέρει η καινούργια χρονιά!!!🎁🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...