https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Κυριακή 25 Απριλίου 2021

Ήλιε μου.


 Kαλό ξημέρωμα για όλους.!!

*Σαν καβαλάρης χρυσοφόρετος...

 φεύγεις και χάνεσαι πίσω απ'το φως...

 ήλιε μου...

πάρε με μαζί σου..

στις τροπικές διάφανες θάλασσες που κολυμπάς..


Δείξε μου μέρη άγνωστα

χιλιοτραγουδισμένα..

δόσε μου λιγη ζεστασια

που εχεις την περίσσεια.

Κι αν ξεχαστείς καμμια φορα προσμένοντας εκείνη..

σαν θα φανει πανέμορφη η αγάπη σου η Σελήνη..

εγω θα κανω πως κοιτώ το γαλανό ακρογιάλι..

για να μπορεσεις να της πεις,

το σ'αγαπαω,παλι.

Γιούλη Μαραβέλη 6/4/20

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα Γιούλη μου. Ένα ακόμα όμορφο ποίημά σου βγαλμένο απ το φως της ψυχής σου. Σε ευχαριστούμε. Καλή Μεγαλοβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...