https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Ταξίδι με...τρένο.

 Καλό βραδάκι για όλους...




Πάντα με γοητεύει η ιδέα του τρένου...
Λες και είναι μαγική αυτή η λέξη...συνυφασμένη με το ταξίδι,
την θέα,την άνεση,την ηρεμία της ψυχής,αλλά και με κρυφά νοήματα..





Νέες εικόνες,άλλοι τόποι,άλλοι άνθρωποι...κάποιες φορές ανάγκη εσωτερική να φύγεις,να φύγεις μακριά από στεναχώριες,προβλήματα,πόνο,φόβο..
-Παραλληρισμένη με την φιλοσοφία της ζωής.


                                            Σταθμός Πελοποννήσου-Αθήνα,

Περνά από κάθε σταθμό,σταματά για λίγο και συνεχίζει.
Αν θέλεις να το προλάβεις πρέπει να έχεις προνοήσει να βρίσκεσαι εκεί...ειδεμή το εχασες το τρένο φιλαράκι,το έχασες...και δεν είναι τόσο μεγάλη η ζωή για να μας γλιστράει τρεχοντας ο χρόνος της.



Ξέρεις πόσα τρένα χάνονται επειδή πιστεύεις πως θα τα προλάβεις ή επειδή νομίζεις πως θα σε περιμένουν?🚂🚃🚃
Φωτο απο το διδίκτυο.

5 σχόλια:

  1. Το τραίνο είναι λατρεμένο μου μέσο. Από μόνο του είναι μια ολάκερη εμπειρία ζωής και ταξιδιού. Συνυφασμένο με άπειρες σκέψεις και βιώματα, καθώς αναφέρεις.
    Γιούλη μου πολύ όμορφη αναφορά.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Γιάννη..οντως το τρνο ειναι το αγαπημένο μου μέσον μεταφοράς.
      Μια φορά εκανα την διαδρομή Χαλκίδα-Αθήνα κι επιστροφή,φωτογραφίζοντας μέσα απο το βαγόνι,μέσα απο το τζάμι την διαδρομή...διπλο παιχνίδι.

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς έχω ταξιδέψει με τραινο ελάχιστες φορές, 2 με 3 νομίζω, ίσως επειδή δεν το θέλει ο άνδρας μου, συνήθως με το αυτοκίνητο μας. Έτσι δεν έχω αναμνήσεις με αυτό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ισως γιατι ειχες αλλο τρόπο μεταφοράς κι απόλαυσης.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για πρωτη φορά για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Εξαιρετικη η αναρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...