https://kentimataxalkidas.blogspot.com/

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Άκου να σου πώ.

Καλημέρα σας.!!!
Η τέταρτη Κυριακή της καραντίνας.
Τα συναισθήματα τρέχουν πάνω κάτω σαν τα τρελά νερά του Ευρίπου κάποιες φορές.



 Σύνεση, υπομονή και λογική χρειάζεται και πολλές φορές ανθρωπιά και αλληλεγγύη.

Τον προηγούμενο αιώνα η πανώλη εξαφάνισε ολόκληρες πόλεις και χωριά απο τον χάρτη.

Παντού πόνος και δυστυχία και θάνατος.

Σήμερα είμαστε μπροστά σε έναν αόρατο επικίνδυνο εχθρό.

Σε πολλές χώρες θάβουν τους ανθρώπους σε ομαδικούς τάφους, διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτοποίησης προσώπων κι ονομάτων λόγω της πανδημίας.

Τα νοσοκομεία γέμισαν ήδη..μια φτωχή μάνα όπως η πατρίδα μας, δεν μπορεί οσο κι αν θέλει να χωρέσει κάτω απο τα πληγωμένα φτερά της τα παιδιά της.

Εγώ δεν κοιτώ το πως και το γιατί.Δεν με οφελέί αυτή την στιγμή να αρχίσω να 'πυροβολώ' και να εκτελώ τον καθε 'εγκληματία' πολιτικό ή και κυβέρνηση.

Βλέπω την σημερινή κατάσταση,και προσπαθώ όσο γίνεται πιο ανώδυνα να περάσω απο αυτο το τρικυμισμένο πρόχειρο γεφύρι. 

Ας αφήσουμε τις 'μαγκιές' και τις αμπελοφυλλοσοφίες.

Ας αφήσουμε την κριτική.Εγω βλέπω πως αυτοί που κάνουν τον έξυπνο στα κανάλια, ούτε πεινάνε, ούτε διψάνε, ούτε τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές αίθουσες που είναι σε υπόγεια γεμάτα υγρασία, σε παλαιά κτήρια που πέφτουν σοβάδες,ούτε σκέφτονται το ευρω να πάνε στον γιατρό ή το νοσοκομείο,ούτε μετράνε τα όβολα αν φτανουν να πληρώσουν την δόση στην Εφορία μην τους πάρουν το σπιτακι τους,ούτε τους πήρε η πλημμύρα το σπίτι που για να το χτίσουν στο πλάι της ακροποταμιάς στερήθηκαν τα πάντα όλοι τους την ζωή.

.Ολοι αυτοί πάντα θα είναι ασφαλείς και ψηλα.


.-Μπαίνω στο ταξί με την μάσκα μου,κάθομαι στο πίσω κάθισμα, κοιτώ τον οδηγό, δεν φοράει μάσκα ο μ......κας.

Πρώτον δείχνει πως δεν χέει τον σεβασμό για τον πελάτη του, δεύτερον, αν εχει μολυνθεί από τόσους που μπαίνουν στο ταξί του που στην ουσία είναι το κινητό μαγαζάκι του, που προσπαθεί να επιβιώσει μαζί του,μεταφέρει και σε μένα που είμαι ευπαθής,το μικρόβιο...

Παρακαλώ φορέστε την μάσκα σας...διατάζω ...ευγενικά.

-Καλα πιστεύεις σε αυτές τις βλακείες μου λέει και δεν κάνει κάποια κίνηση να φορέσει μάσκα.

Την εχει κρεμασμένη στον καθρέφτη να αιωρείται ειρωνικά.

Δεν απαντάω.. και ξαναλέω ..παρακαλώ φορέστε την μάσκα σας.. υπονοώντας με τον τόνο της φωνής μου πως θα σε καταγγείλω παλιοτόμαρο και βρες τρόπο να ξεμπερδέψεις φτωχολιμούτζα μάγκα της φακής.

Με θυμο, απλώνει το χέρι την βάζει και συνεχίζει με μένος, σαν να θέλει να πείσει ένα καθυστερημένο μυαλό να καταλάβει τα αυτονόητα.

Δεν υπάρχει τίποτα.. ... κι αν υπάρχει είναι το 1%,τα άλλα θύματα είναι από άλλες αρρώστιες.

-Ααα μπα.. και που το ξέρεις εσυ, το γυρίζω νευριασμένη στον ενικό ..γιατρός είσαι.? Επιστήμονας που έκανε μόνος του διάγνωση, ή μήπως είσαι μέσα στην κυβέρνηση και σε ενημέρωσαν για αυτά που εμείς οι 'ανόητοι' χάφτουμε.?

Κι όλα αυτά τα εκατομμύρια άνθρωποι που πεθαίνουν σε όλο τον κόσμο, από τι πάνε.?

-Απο υποκείμενα νοσήματα πανε..κι όλα αυτά γίνονται για έναν σκοπό.!!!!!!!

-Ποιο σκοπό.?

-Για τον Τούρκο.

-Θέλεις να πείς πως όλη η Ευρώπη είναι σε καραντίνα για τον.. Τούρκο.?

Δεν μου λες ...έχεις μάνα και πατέρα.?

-Έχωω, πως δεν έχω.. και παιδιά έχω και με την πρώτη καραντίνα ..είχα φθάσει να εχω ψυχολογικά προβλήματα που έπρεπε συνέχεια να προσέχω... συνέχεια και να πλένομαι και να μην τα αγκαλιάζω μην κολλήσουν.

-Οι γονείς σου μένουν μαζί σου.?

-Όχι μένουν σε άλλο σπίτι και δεν πήγαινα καθόλου μην κολλήσουν.

-Και που πήγε τόση αγάπη και φροντίδα για την οικογένειά σου.. για την μάνα σου.?

Πέταξαν μακριά γιατί έτυχε να μην κολλήσουν κάτι.?

Και τώρα έβγαλες το πόρισμα πως δεν υπάρχει κορονο'ι'ός.?

Πως όλες οι χώρες υποστηρίζουν τον Τουρκο για να μας χειραγωγήσει.?

-ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ οι Τούρκοι...

-Ακου κυριε, εγώ δεν θέλω να θάψω κανένα παιδί μου, κανέναν αγαπημένο μου, δεν θέλω ούτε να αρρωστήσω και να φέρω δυστυχία στην οικογένεια μου και πόνο σε μένα.

Προτιμώ να καταστραφώ οικονομικα,αλλα να είμαστε ολοι γεροί και μαζί, να τα ξαναφτιάξουμε.

Δεν ακούω ούτε πιστεύω αυτά που λες.. και ξέρεις γιατί.?

Γιατί βάζεις την ανοησία σου ποιο πάνω από την λογική.

Γιατί δεν έχεις μέσα σου αληθινή αγάπη για την οικογένειά σου και για σένα τον ίδιο.. δεν σέβεσαι ούτε τους πελάτες σου.. βγήκες να το παίξεις έφηβος επαναστάτης κι αναρχικός στα 60 σου.

-Τι σχέση εχω εγώ.?

-Έχεις διότι πάντα οι ανόητοι και οι φελλοί κατέστρεφαν τα πάντα.

Τι σου χρωστάω.?

- Ειναι 3,40..

-ΚΡΑΤΑ ΠΕΝΤΕ..............................

:Η φωτο απο το λιμανάκι του Βούρκου στην Χαλκίδα..αλληγορική εννοείται.

13 σχόλια:

  1. Πραγματικά είναι να γελάς ή να εξοργίζεσαι Γιούλη με τι σαχλαμάρα θα επικαλεστεί ο "ειδήμων" για να αρνηθεί την πραγματικότητα. Και δυστυχώς το έχουμε αυτό οι άνθρωποι. Συνεχώς κατασκευάζουμε θεωρίες συνωμοσίας για να χτίσουμε άλλοθι και να φορτώσουμε αλλού ευθύνη. Το κάναμε κάποτε με τους Εβραίους, ύστερα με τους πρόσφυγες.
    Μεγάλο το θέμα σου. Κοίτα, σίγουρα στην κρίση αυτή, όπως και σε κάθε κρίση, κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους κερδοσκοπώντας και θησαυρίζοντας. Το κάνουν συνέχεια στην ιστορία. Είναι αυτοί που περιέγραψες με τα λευκά κολλάρα και κοστούμια.
    Η κριτική οφείλει να γίνεται. Γιατί η διαχείριση μιας πανδημίας είναι πολιτική προσέγγιση και έχει να κάνει με το πως βλέπει κάποιος την κοινωνία, τους ανθρώπους, τους θεσμούς.
    Κατανοώ και σέβομαι απόλυτα την αγωνία σου. Είναι και δική μου.
    Καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα Γιάννη. Είναι κρίμα που σε κάθε κοινωνία σε όποια εποχή κι αν βρισκόμαστε να υπάρχουν όλες αυτές αρνητικές(απο την δική μας σκοπιά),ομάδες ανθρώπων. Καμιά φορά με πιάνει το...αναρχικό μου και θέλω με έναν μαγικό τρόπο να τους εξαφανίσω για το αύριο των παιδιών.

      Διαγραφή
  2. Ειλικρινά Γιούλη μου του τα είπες μια χαρά του ''ξερόλα''! Έλεος από κάτι τέτοιους φτάνουμε σε σημείο αφόρητο!
    Και νομίζουν πως έχουν απαντήσεις για τα πάντα και ζουν χωρίς σεβασμό για τον διπλανό τους για τους αγαπημένους τους και για τον εαυτό τους φυσικα! Πολύ σωστά λέει ο Γιάννης πως πάντα υπάρχουν και πάντοτε υπήρχαν άτομα που θησαύριζαν και εξακολουθούν από τον πόνο και τα δεινά του άλλου. Το πώς ζει όμως ο καθένας είναι επιλογή του. Σέβομαι αυτούς που επιλέγουν τον δικό τους τρόπο αρκεί να μην παραβιάζουν τα δικαιώματα του διπλανού τους ξεχνώντας πως και οι ίδιοι έχουν υποχρεώσεις. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαίρη μου.
      Ο παππούς Μαραβέλης έλεγε πάντα για τα άτομα που είχαν χαμηλότερη νοημοσύνη,αλλά και τους αναίσθητους :Αλλοίμονο στην κοινωνία μας παιδί μου.Θα υποφέρει πολύ απο τους ανόητους αι τους αχόρταγους
      .Φιλιά κι από εμένα.!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Γιούλη Καλώς σε βρήκα. Μόλις έλαβα το μαίιλ σου και βρήκα το μπλογκ σου. Μου το έδωσε για την ακρίβεια η Μαίρη και είπα να σε επισκεφθώ.
    Θα ήθελα να ήμουν από μια μεριά με τη συζήτηση με τον ταξιτζή. Έτσι να σε παρακολουθήσω που τα είπες χύμα και τσουβαλάτα. Ναι δίκιο έχεις. Αλλά για τον Τούρκο που γίνονται όλα πρώτη φορά το ακούω. Εμένα μου έχουν πει για να μας βάλουν μικροτσιπ!! Τι να πεις; Δυστυχώς ο καθένας μεταφέρει αυτά που πιστεύει βάσει των διανοητικών του δυνατοτήτων. Αλλά κάνουν ζημιά. Φταίνε όμως και οι ειδικοί με τα υποκείμενα νοσήματα που αναφέρουν. Σαν να δίνουν τροφή σ'αυτούς τους φτωχοσυνωμοσιολόγους και να λένε εμμέσως ''ήταν άρρωστος και γι αυτό πέθανε από τον ιο''...Τι να πω; Παιρνάμε δύσκολες καταστάσεις και οφείλουμε για μας, την οικογένειά μας και τους γύρω μας να προσέχουμε.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννα μου καλώς όρισες.
    Ειμαι αρχαρια στο μπλόγκ,παρ ολο που το εστεισα απο το 2011.Επρεπε στο μειλ μου να βαλω και τον συνδεσμο του blog μου.Αχ σε βλεπω κι εσενα να τσιτώνεσαι εύκολα με τα στραβα που μας συμβαίνουν στην καθημερινότητα μας. Συμφωνώ με αυτα που λες, καλο ξημέρωμα.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζα! Σε βρήκα, νάναι καλά το " κύκλωμα" και σε βρήκαμε! Ήμαστε εδώ, δίπλα η μία στην άλλη ακόμα και στην καραντίνα. Εγώ σαν πιο παλιά από το 2007 και σαν γιαγιά σου κάνω μαμαδίστικη αγκαλίτσα, η μπλοκοπαρέα μας είναι μία και μοναδική να ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες 'Αχτίδα' μου. Χαίρομαι που βρίσκομαι μαζί σας.
      Και σαν αγαπησιάρα συναισθηματική δυο αγκαλιές σου κάνω.!!!!

      Διαγραφή
  6. Εγώ ξανά..βάλε δίπλα το gazet παρακολούθησης με μέιλ για να βλέπουμε πότε κάνεις ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξερω πως να το κανω. Προσπάθησα με διαφορα αλλα κατι δεν κανω καλαααα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη μου επίτρεψέ μου. Μπες στη σχεδίαση του μπλογκ στου και πατα Διάταξη. Όταν σε βάλει στην διάταξη του μπλογκ σου πήγαινε στη στήλη σου πάνω πάνω λέει προσθήκη gadget. Πάτα το. Ανοίγει μια καρτέλα με όλα τα γκάτζετ της μπλογκσποτ. Βρες το Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρ ταχυδρομείου. Πάτα το συν που έχει εκεί και θα μπει στη στήλη σου. Εκεί θα γράφουμε εμείς το μαίιλ μας και θα μας ειδοποιεί πότε κάνεις ανάρτηση. Πιστεύω να ήμουν κατανοητή και να μην σε μπέρδεψα. Αν το έκανα στείλε μου μαίιλ να σε βοηθήσω περισσότερο

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που σε βρίσκω, Γιούλη μου. Θα τα λέμε.
    Οι ταξιτζήδες, αν και δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους, συχνά με εκνευρίζουν πολύ. Αυτό που γνωρίζουν τα πάντα, με ξεπερνάει. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς βρεθήκαμε Μια μου.Φιλιά κι απο εμένα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΝΙΑΤΙΚΟ ΑΙΜΑ..

-  Έφτασα μισό αιώνα ζωής για να πάω να βρω τις ρίζες μου στη Μάνη. Κομματάκι δύσκολο μετά απο 170 χρόνια. Μερη τραχιά που σκληραίνουν τον χ...